En dat is twee... - Reisverslag uit Santa Fe, Argentinië van Imreël van der Sloot - WaarBenJij.nu En dat is twee... - Reisverslag uit Santa Fe, Argentinië van Imreël van der Sloot - WaarBenJij.nu

En dat is twee...

Door: Imreël

Blijf op de hoogte en volg Imreël

29 December 2016 | Argentinië, Santa Fe

Hoi Allemaal!

Dit keer heb ik geen verslag maar heb ik een filmpje gemaakt met de update. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en hoor graag of jullie liever geschreven berichten hebben of nog meer filmpjes!

Uiteraard heb ik er ook weer foto's bij en deze zal ik gedurende de week blijven posten!

• 14 Januari 2017 - 13:14

Irma Verhoeven:

Superleuk om je zo even te zien, Imreel! Fijn te zien dat het goed met je gaat. Veel (leer)plezier en zorg goed voor jezelf.

Irma

• 14 Januari 2017 - 14:37

Eddy Even:

Wat een leuk verslag Imreel! Ook heel herkenbaar; ik ben blij dat ik in 2018 ook weer daar kan zijn ;-)
    Nog geen foto's van slangen kunnen maken?

• 20 Januari 2017 - 20:25

Kisana:

Heeeeel leuk! Die spanning was helemaal niet te zien hoor.
    Ik ben heel benieuwd of de eieren al zijn uitgekomen. Dat lijkt me echt cool om mee te maken!!! Foto'd geven ook een mooie indruk! Zet 'm op daar lieve enano! Dikke kus