Why do all good things come to an end? - Reisverslag uit Santa Fe, Argentinië van Imreël van der Sloot - WaarBenJij.nu Why do all good things come to an end? - Reisverslag uit Santa Fe, Argentinië van Imreël van der Sloot - WaarBenJij.nu

Why do all good things come to an end?

Door: Imreël van der Sloot

Blijf op de hoogte en volg Imreël

17 Maart 2017 | Argentinië, Santa Fe

Mensen dit was het alweer!:(

Ik ben over een paar daagjes weer terug in Nederland!
De laatste weken ben ik vooral druk geweest met het maken van mijn verslag en het afronden van mijn onderzoek. We zijn nog een aantal keer het veld in geweest en uiteraard ben ik weer naar een wedstrijd van Colon geweest!
Ik hoop dat jullie een beetje van het blog hebben genoten! Ik vond het in elk geval leuk om te schrijven! Bedankt voor het lezen en Tot Snel!

  • 18 Maart 2017 - 10:16

    Jolande:

    Heel erg genoten van je verslagen en foto's! Geweldig ook die laatste foto met die kaaiman in je handen :)

    Buen viaje Enano!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imreël

Het gebeurt dit jaar echt! Ik ga stage lopen in Argentinië bij een zoölogisch onderzoekscentrum in Santa Fé. Ik studeer Eco & Wildlife op het MBO Helicon in Apeldoorn en zit in het 2e jaar van de opleiding. Veel plezier met het lezen en kijken van mijn reisdagboek!

Actief sinds 10 Dec. 2016
Verslag gelezen: 1023
Totaal aantal bezoekers 14474

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 18 Maart 2016

Stage in Santa Fé

Landen bezocht: